Меню

Правила проживання у спа - готелі "Жива Вода"

1. Данні правила розроблені на основі діючого Законодавства України і вимог Спілки Міжнародної готельної асоціації.

2. Адміністрація готелю гарантує гостям виконання всіх правил конфіденційності.

3. Адміністрація готелю лишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, непокору законним вимогам адміністрації, невиконання даних Правил проживання.

4. Відгуки та пропозиції щодо роботи готелю гість може лишити в Книзі скарг та пропозицій.

ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ


1. Готель працює для Вас 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

Час прибуття: після 14-00.
Час виселення: до 12-00.
Розрахункова година - 12-00.
2. При виселенні після 12-00 до 18-00 додатково треба сплатити 50% вартості проживання за одну добу.
При виселенні після 18-00 необхідно сплатити повну вартість поживання за одну добу.

3. Раннє прибуття та пізнє виселення надається при наявності вільних номерів.

4. Сніданки в нашому готелі подаються з 08:30 до 10:30, ресторан працює з 08:30 до 23:00 (згідно меню останнє замовлення кухня приймає до 22:00). Приносить свою їжу і алкогольні напої в ресторан забороняється.

5. За проживання дітей до 6-ти років разом з дорослими (без потреби додаткового місця в номері) оплата не береться.

6. При прибутті Гість надає документ посвідчення особи (папорт, водійські права, військовий білет, іноземний паспорт), заповнює реєстраційну крату та сплачує повну вартість проживання в готелі. Також, при заселенні в готель, Гість вносить Страховий депозит на випадок псування майна готелю у розмірі 1000 грн., який повертається Гостю при виселенні в повному обсязі за відсутності нанесення шкоди готелю. Перебування в номері без оплати не допускається.

7. При заселенні Гість повинен знати про те, що в разі псування, приведення в неналежний стан або знищення будь-якого майна в номері (розбиття стаканів, ламп, скла, пошкодження меблів, фена, телевізора, пультів до нього, штор, пропалювання диванів, килимів, забруднення рушників до такого стану, що їх неможливо відіпрати), Гість повинен компенсувати завдані збитки за вартістю зіпсованого майна.

8. При заселенні просимо Вас уточнити у адміністрації своє місце для парковки автомобіля.

9. Будь ласка, зверніть увагу на те, що наш готель просить Вас з повагою ставитись до Гостей , які проживають в сусідніх номерах. В період з 22-00 до 08-00 зменшуйте гучність телевізора, уникайте гучних розмов та сміху в номерах.

10. Ваші Гості можуть відвідувати вас щодня з 9-00 до 23-00. Для цього їм необхідно зареєструватися у адміністратора готелю.

11. Будь ласка, дотримуйтеся правил пожежної безпеки. У разі спрацювання пожежної сигналізації необхідно зберігати спокій та покинути будівлю, керуючись планом евакуації.

12. Покидаючи номер, не забувайте закрити водозабірні крани.

13. Цінні речі та документи, будь ласка, залишайте в сейфах свого номера.

14. Будь ласка, бережіть майно та техніку готелю. При виїзді Гостя приймається номер. У разі пошкодження, крадіжки майна або техніки, необхідно їх відшкодувати відповідно до цін, передбачених адміністрацією.

15. Просимо інформувати адміністрацію готелю при виявленні дефектів техніки, несправностей електрики, тепло- і водопостачання.

16. Лижне спорядження, спорядження для квадроциклістів, санки, велосипеди заносити в ресторан, готель, номери забороняється (на території готелю є спеціально обладнана територія).

17. Будь ласка, дотримуйтеся чистоти в номері та на території готельного комплексу.

18. Прибирання здійснюється щодня, або на прохання Гостя (табличка на дверях «Прошу прибрати», «Прошу не турбувати»).

19. В день виселення:

Ключ від номеру необхідно здати адміністратору на рецепцію, в разі втрати ключа від номеру взимаєтся компенсація в розмірі 150грн;
Рушник для басейну необхідно повернути на рецепцію, в разі втрати рушника для басейну взимаєтся компенсація у розмірі 300 грн.
20. На території готельного комплексу ведеться відеоспостереження (за винятком туалетних кімнат і номерів).

АДМІНІСТРАЦІЯ СПА - ГОТЕЛЮ "ЖИВА ВОДА" МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ ГОСТЮ В ПОДАЛЬШОМУ ПРОЖИВАННІ, ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ ПРОЖИВАННЯ ТА НЕСВОЄЧАСНУ ОПЛАТУ ПОСЛУГ

ВІДМОВА В ПОСЕЛЕННІ, ПРИПИНЕННЯ ПРОЖИВАННЯ

21. Гості припиняють проживання після закінчення оплаченого строку проживання.

22. Якщо Гість неодноразово порушує Правила проживання, не реагує на зауваження адміністрації готелю, що призводить до збитків або створює незручності для проживання інших Гостей, адміністрація готелю має право відмовити в поселенні або припинити проживання даного Гостя (здійснити виселення).

23. В проживанні відмовляється тим Гостям, які знаходяться в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння.

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ

24. Курити в номерах, холах і приміщеннях готелю як сигарети, так і кальяни.

25. Тримати в номері тварин, птахів, рептилій і т.п. без узгодження з адміністрацією готелю.

26. Залишати в номері сторонніх осіб, а також передавати їм ключ від номера.

27. Приносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, небезпечні для життя та здоров'я оточуючих (легкозаймисті речі, вибухові, токсичні, хімічні і радіоактивні речовини, зброю).

28. Використовувати в номері трійники і подовжувачі, сушки для взуття, користуватися електричними приладами (прасками, кип'ятильниками, електричними плитами, мультиварками), крім дозволених адміністрацією готелю.

29. Переставляти та виносити меблі з номера без узгодження з адміністрацією готелю.

30. Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров'я або майна інших осіб.

31. Заподіювати шкоду майну готеля.

32. Розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати і реєстрації їх перебування в готелі.

33. Залишати без нагляду дорослих неповнолітніх дітей, допускати їх знаходження у басейні, спа, на вулиці та сходових майданчиках та ліфтів.

34. Самостійно усувати неполадки, що виникли під час користування електромережею, електроустаткуванням, водопроводом, каналізацією, сантехнікою та іншими предметами, які складають оснащення готелю.

35. Сушити гриби, ягоди, фрукти в номері.

36. Відключати датчики пожежної сигналізації.

37. Без необхідності включати кнопку оповіщення про пожежу. За хибний виклик пожежної служби передбачений штраф у розмірі 15 000 грн.

38. Викидати сміття з вікон номера.

39. Використовувати піротехнічні засоби, бенгальські вогні, свічки в номерах та на території готелю без узгодження з адміністрацією.

ПРАВИЛА ОПЛАТИ ТА УМОВИ БРОНЮВАННЯ

40. Послуги бронювання на веб-сайті надаються в режимі on-line, по електронній пошті, по телефону, в соціальних мережах Instagram та Facebook.

41. При здійсненні бронювання через веб-сайт Гість вступає в прямі договірні відносини з готелем. З моменту здійснення бронювання Гостю надсилають електронний лист від імені готелю з реквізитами для внесення передоплати. 

42. Для підтвердження бронювання Гостю необхідно внести передоплату у розмірі не менше 30% від загальної вартості проживання.

43. Для бронювання групових поселень (понад 10 осіб) необхідно вислати заявку у довільній формі на електронну пошту готелю zhyva-voda@ukr.net.

44. Умови ануляції бронювання в готелі:

  • Гість може анулювати номер без штрафних санкцій за 30 днів до дати заїзду (в цьому випадку внесена передоплата повертається Гостю в повному обсязі), при скасуванні бронювання в період менш ніж за 30 днів до дати заїзду, передоплата повертається Гостю в повному обсязі тільки в разі бронювання даного номера на ці дати іншим Гостем.
  • У випадку анулювання бронювання Гостем під час проживання (завчасний виїзд), Готелем повертаються Гостю кошти у розмірі 50% вартості проживання за невикористані заброньовані дні тільки в разі бронювання даного номера на ці дати іншим Гостем.

45. Оплата за проживання та надання додаткових послуг здійснюється готівковим або безготівковим розрахунком, відповідно до прейскуранта цін.

46. Оплата за проживання здійснюється при поселенні.

47. При поселенні в готель, Гість вносить страховий депозит на випадок псування майна готелю в розмірі 1000 грн., який повертається Гостю при виселенні в повному обсязі за відсутності нанесення шкоди готелю.

48. Раннє прибуття (до 14-00) або пізнє виселення (після 12-00) надається Гостям тільки при наявності вільних номерів і відсутність заявок на аналогічні дати, і оплачується згідно з прейскурантом цін готелю. 

49. У разі порушення Правил проживання, встановлених в готелі, адміністрація має право відмовити Гостю в подальшому проживанні.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь до адміністратора готелю за телефонами:

+38 (067) 370 84 71 +38 (067) 370 84 73

 

ПРИЄМНОГО ВІДПОЧИНКУ У СПА - ГОТЕЛІ "ЖИВА ВОДА"!